Laman

Tuesday 24 April 2012

offer Arifbillah Habbatus Sauda murah!

Stok lama sudah kian habis? Tak tahu nak beli di mana? Berkesankah habbatus sauda? Kegunaannya untuk apa? Jawapannya semua terkandung di bawah...

Ada 60 biji di dalamnya, disyorkan makan 2 biji pagi, 2 biji petang....
ikut kesesuaian masing-masing


Ibnu Sina- Habbatus Sauda merangsang tenaga dan membantu memulihkan kepenatan dan semangat. (Buku Ibnu Sina "Canon of Medicines")


Ibnu Qayyim- Habbtus Sauda berupaya memulihkan penyakit seperti batuk, "bronchitis", masalah perut, kecacingan, masalah kulit seperti jerawat, sakit senggugut dan haid, menambah susu badan wanita, menambah pengaliran air liur dan sebagainya. (Buku Ibnu Qayyim "Medicine of the Prophet")

WOW!! banyak sungguh, jom beli!

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda dalam Haditsnya yang dikutip dari kitab Ash Shahihain ”Gunakanlah Habbatus Sauda’ kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)” (HR.Bukhari, Muslim)

Sebenarnya banyak lagi khasiat habbatus sauda dan keberkesanannya menghindar penyakit semua dengan izinNYA, kita berikhtiar, DIA menentukan segalanya. Pelbagai respons positif diterima oleh mereka yang mengamalkan pengambilan habbatus sauda, antaranya tak cepat letih, susu badan bertambah, kurang migrain, sakit-sakit sendi semakin berkurangan, dan bermacam-macam lagi testimoni yang telah kami kumpul.




Seorang sebotol...comel dan bijakk!

Jadi apa tunggu lagi? Peluang stok baru muncul esok dan cepat order dan rasai sendiri kehebatannya!! Makanan sunnah insyaALLAH yang terbaik. Dapatkan ARIFBILLAH HABBATUS SAUDA anda sekarang dengan menghubungi no. 0134320309- Farzana Zulkifli...Sebotol cuma RM 42 termasuk pos laju dan tunggu barang sampai terus ke rumah anda!! Mudah bukan?? Lagi maklumat produk boleh lihat di http://facebook.com/freshiebelek atau layari fadazaz.edycart.com untuk pembelian online secara sendiri di kedai online kami...:)

p/s: lagi banyak pembelian, makin murah...dapatkan segera stok anda, jangan tunggu lagi..:)

No comments: