Laman

Wednesday 30 May 2012

Peanut Candy, Dodol & Chips segera & sedap!

Pelbagai pilihan makanan ringan seperti peanut candy (perisa barley, bijan, kopi dan boleh dicampur-campur. Juga ada dodol warisan perisa lemak dan durian. Stok penghabisan apple chips juga tersedia buat anda




PEANUT CANDY (Sepaket RM15)


Diimport dari turki
  1. Peanut candy atau dikenali juga sebagai kacang tumbuk.
  2. Beza peanut candy dengan kacang tumbuk yang terdapat dipasaran luar:
  • Rasa yang lebih lemak kerana dibuat dari kacang tanah dan campuran barli bermutu tinggi
  • Lembab dan basah. Tidak seperti kacang tumbuk biasa yang mudah hancur dan berdebu
  • Sedia di pek kecil. Senang disimpan dan di makan
  • Snek sihat kerana rendah kandungan gula dan tinggi kandungan serat
  • Di salut dengan gula dan terdapat dalam tiga perisa iaitu barli, kopi, dan bijan
Keenakannya sama seperti gula-gula cap udang yang digemari semasa zaman kanak-kanak dahulu. Tapi yang pasti, peanut candy ini HALAL.
Jom bangkitkan nostalgia zaman kecil. Pasti digemari dewasa dan kanak- kanak
Berat : 480 gram



DODOL WARISAN PERISA LEMAK & DURIAN (SEPAKET RM12)





Dodol warisan perisa lemak dan juga durian, seberat 400gram, dibungkus dalam packet kecil-kecilan berbentuk segi-tiga. Sesuai dimakan di mana-mana sahaja, dihidangkan kepada tetamu yang datang, bukan sahaja di hari raya, tetapi sesuai pada setiap masa.
Keenakan dodol warisan ini menyebabkan, sekali makan tentu nak lagi. Keluaran bumiputra dan halal dimakan. Ramuan tepung pulut, santan, gula dan perisa.

Boleh juga dibeli borong by carton, 1 karton = 20 unit dodol.


APPLE CHIPS (RM5.40 per pc)

Apple Chips adalah lazat dan alternatif makanan snek yang sihat. Digemari oleh kanak-kanak maupun orang dewasa. Boleh dinikmati secara santai, ketika membuat kerja, hidangan petang atau sekadar mengalas perut. Sangat ideal untuk bekalan simanja untuk kesekolah. Apple Chips adalah snek yang  penuh dengan nilai-nilai nutrisi dan tenaga semulajadi.
Membekalkan makanan kepada otak sepanjang pembelajaran disekolah. Apple Chips tidak akan mengusam, oleh itu, anak-anak akan menggemarinya. Sekiranya tetamu hadir, inilah hidangan untuk mereka yang penuh dengan khasiat dan citarasa yang unik.
Berat : 50 gram


***Harga belum termasuk kos pos..:)

Untuk sebarang pertanyaan atau ingin membuat tempahan boleh terus mesej ke 0134320309-farz zull atau layari facebook.com/freshiebelek untuk lebih pilihan barangan...:)
|

No comments: