Laman

Saturday 5 May 2012

Perangkap lalat dan Smoke detector

Gabungan produk baru dan lama...kini mempersembahkannnnn!!


Perangkap lalat


Ia menggunakan sel bateri 1.5 V, saiz AA. Tidak disediakan.


Di Mana Lalat Hinggap Sebelum Singgah Menghurungi Makanan Yang Dihidangkan Pada Keluarga Anda?

Najis, sampah dan lumpur adalah taman permainan lalat. Walupun rumah anda bersih, tapi anda tak dapat mengawal kebersihan kawasan sekeliling.

Yang paling haru, lalat sentiasa membiak dengan cepat. Tangkaplah, dan bunuhlah sebanyak mana pun.
Mereka tetap datang.
Kini, teknologi terbaru ini boleh menangkap segerombolan lalat yang bakal diperdaya!

CUMA RM 85 sekali pos laju dan siap sampai kepada anda! Cepat, mudah, menjimatkan...tiada lagi kerunsingan melanda... sangat sesuai buat pemilik-pemilik restoran dan kedai makan...pengunjung selesa, anda ceria! :)



 Pengesan Asap (Smoke detector)




Antara  kebaikan-kebaikan yang lain:
·       Kita boleh respon kepada bunyi pengesan asap (smoke detector) dengan cepat dan ini membolehkan kita menangani kebakaran sebelum ianya merebak. Pengesan asap juga akan dapat memberitahu lokasi di mana asap atau api sedang merebak dan ini membolehkan kita memadamnya dengan segera.

·       Dalam menangani kebakaran, kadang-kadang kita kena buat keputusan dengan cepat demi nyawa ahli keluarga kita. Dengan pengesan asap, ianya boleh memberi maklumat kepada kita sama ada untuk memanggil bomba, atau menangani atau untuk menyelamatkan ahli keluarga dengan segera keluar dari rumah yang sedang terbakar.

·       Kebaikan pengesan asap yang penting adalah ianya akan memberitahu semua orang di dalam rumah tentang kebakaran.

·       Semasa kebakaran berlaku, beberapa saat adalah sangat berharga untuk kita dan keluarga untuk menyelamatkan diri. Dengan adanya pengesan asap yang berfungsi, ia akan dapat memberi saat saat yang penting itu untuk menyelamatkan diri.
Disarankan alat ini dipasang sekurang-kurangnya di setiap tingkat rumah dan berdekatan dgn bilik tidur agar boleh didengar ketika tidur.

Cuma RM50 termasuk kos pos laju!! Cepat dapatkannya sekarang sementara stok masih ada..:)

Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi farz zull: 013-4320309, atau boleh layari fb page facebook.com/freshiebelek. Ingin merasai pengalaman membeli belah online boleh layari fadazaz.edycart.com



No comments: