Laman

Friday 17 February 2012

Peluang dapat 'income' dengan hanya promosi!

As salam kepada semua,bagi yang  belum baca entri 'emas' di freshie belok boleh KE SINI. Dah baca? Jadi untuk kali ni, ada lagi peluang menarik untuk anda-anda di luar sana. Maaf, ini bukan MLM seperti yang anda sangka. Sekadar ingin membantu satu sama lain, saya, anda dan mereka yg bakal untung...;)




Produk 'hot' minggu ni, Tablet Islamik atau lebih dikenali dengan nama eAlim. Harga jualan RM1200 dan disertakan pelbagai seleksi hadiah percuma yang terdiri daripada buku-buku islamik. Adakah pelaburan RM1200 dirasakan mahal untuk tablet islamik moden masa kini. Fikirkan kembali selepas melihat deskripsi eAlim di bawah..:)


An Islamic Electronic Book
- A complete Islamic Encyclopedia
- Complete Holy Qur'an in voices of 7 famous Reciters
- Qur'an Translation in 36 Languages
- Prayer timngs & Qibla Direction features
- 7" TFT Touch Screen LCD display

- 1100 Selected Hadith
- Complete HAJ & UMRAH guide.
- Hi-Definition Audio with built-in speakers

Specifications
- Touch Screen
- 7" TFT LCD
- 64K Color display
- 800 X 480 pixels resolution
- Built-in Speakers
- 64MB RAM support
- With 4GB SD Card
- Replaceable & Rechargeable Nokia Battery




Lagi info dan penerangan produk boleh singgah di facebook.com/freshiebelek. Jadi bagaimana anda mampu menjana 'income' dengan cara mudah? Cuma perlu promosi produk tablet eAlim atau Al Quran Family Set (RM1499= Al Quran Read Pen + tablet eAlim) dan sekiranya berjaya mendapat jualan daripada pembeli, ganjaran RM50 akan diberikan beserta seleksi hadiah percuma! Semudah ABC! Pelanggan untung begitu juga dengan anda!

Jadi yang terawal merebut peluang ini, sekiranya berminat untuk menjadi ejen promosi atau membuat tempahan eAlim boleh SMS nama dan alamat anda ke 0134320309. Pertanyaan lanjut juga boleh diajukan di far_gurl7@yahoo.com. Boleh juga singgah di fb page freshie belek...TQ

No comments: