Laman

Friday 3 February 2012

Ada apa pada BAU? Betul ke bagus?

Sekarang ni terlampau banyak produk kesihatan, kecantikan apatah lagi, namun adakah semuanya selamat dan bagus? Dari penjagaan muka sehinggalah kaki, pelbagai jenama dan produk dikeluarkan, tapi sudahkah anda jumpa dengan produk yang betul-betul memuaskan?
Seperkara lagi, kita mungkin tidak sedar bahawa BAU mempunyai peranan dan besar pengaruhnya dalam kehidupan seharian kita. Kita bau kari mamak terus rasa lapar, bau busuk automatik kening berkerut dan kita terus tahan nafas, bau kemenyan terus meremang bulu roma, bau wangi kita akan senyum dan yakin. Kuatkan pengaruh BAU. Jadi, kita pasti mahukan bau-bau yang wangi dan menyenangkan.

So, apa kata anda guna produk Aromaterapi SUTRA, kekuatannya bukan terletak hanya pada bau wangi tetapi juga bau yang dapat memberi manfaat kepada anda, meningkatkan kesihatan anda. Produk ini akan memberikan anda kesihatan tubuh badan yang lebih baik serta meningkatkan keyakinan anda. Terdapat pelbagai produk yang serba lengkap, dari hujung kaki hingga hujung rambut. Insyaallah, berkesan..Cubalah....


"Lenguh-lenguh dan sengal di badan, hilang!"

Saya kerja terlalu kuat, Lengan, leher dan bahu saya terasa begitu sakit dan lenguh-lenguh. Teman wanita saya menghadiahkan saya Rfreshing massage oil. Setelah menggunakan sengal-sengal di bahu, lengan dan leher saya mula pulih. Kini saya rasa segar dan tak perlu riso dengan rasa sakit lagi. Sebab saya ada Sutra

Encik Sofi, Negeri Sembilan.


Tiada Masalah Resdung Lagi
Kesakitan di kepala telah berkurangan. Masalah hidung gatal juga semakin berkurangan. Saya telah amalkan pemakaian produk Sinusitis Sutra setiap malam sebelum tidur. Terbukti berkesan membantu saya menyelesaikan masalah resdung. Amalkan menyapu minyak Terapeutic Sinusitis di bahagian atas kening dan di sekitar hidung serta di bawah telinga setiap hari. Sebelum tidur, hidu perlahan-lahan bauan Sinusitis dari tapak tangan anda! Insyaallah, kelegaan pasti anda rasai.
Puan Zaharah Abu Johan, Kg. Sg. Pencala, Kuala Lumpur
(Rakan Sutra).



"Isteri saya tidur nyenyak! Memang berkesan lah!"
Isteri saya mengalami masalah tidak dapat tidur lena. Saya telah diperkenalkan minyak pati Sleep Well. Alhamdulilah, setelah menggunakan minyak pati Sleep Well Sutra, isteri saya kini dapat tidur lena sepanjang malam. Syukur alhamdulilah.
Encik Aziz. Subang.
(Rakan Sutra)




Ohh, masih ragu-ragu? Let the pictures do the talking...;)










Untuk lebih gambar, penerangan produk, cara penggunaan dsb boleh ke WANGIAN SUTRA. Sebarang pertanyaan lanjut boleh juga terus hubungi 0134320309 atau emelkan ke far_gurl7@yahoo.com. Terima kasih sudi singgah dan sila datang lagi ke blogshop ini...:)

No comments: