Laman

Sunday 12 February 2012

Hot Produk, ARIFBILLAH HABBATUS SAUDA (AHS)

As salam, sekadar ingin berkongsi kehebatan produk Arifbillah habbatus sauda, link rujukan entri boleh lihat sini. Ada apa pada ARIFBILLAH HABBATUS SAUDA (AHS)??

Manusia selalu diselebungi berbagai keresahan...ketakutan....gundah gulana, dan ubat kepada segala permasalahan tidak jauh dari diri kita sendiri...... setiap kali datang masalah, akan timbul pula ubatnya cuma kita tidak pernah mengerti dan tidak menyedarinya.

Ramai juga yang mempelopori perniagaan habbatussauda, sama ada ianya dalam bentuk kapsul, serbuk atau campuran madu. Dan kesemua mereka2 mempunyai satu filosofi, agar masyarakat umum akan beroleh kesihatan dan kesejahteraan.

Maka begitu juga Habbatussauda Ariffbillah....mempunyai visi yang sama juga. Ada juga yang mengadunkan doa2 dan bacaan ayat2 suci AlQuran dgn Habbatussauda jenama mereka. Satu pendekatan yang baik, digandingkan unsur Alamiah dan Ilahiah. Satu faktor dari Habbatussauda Ariffbillah yang agak lain adalah ....concept Hindari Sihir atau lebih tepat lagi Membasmi Sihir. Habbatussauda Ariffbillah juga di buat berbentuk kapsul, supaya mudah di telan dan dibawa bersama-sama kemana jua.

Ariffbillah kian terkenal di merata-rata tempat kerana keberkesanan Ariffbillah Habbatusauda. Boleh sembuhkan segala jenis penyakit. InsyaAllah... Telah diberi pengisian ayat2 Al-Quran & Fungsi Unik Anti & Penawar Sihir. Alhamdulillah, pastinya itu dengan izin Allah jua :)

                                                 


Habbatussauda merupakan "Pemakanan Sunnah" yang seakan di lupakan oleh ramai umat islam ketika ini tetapi Alhamdulillah, semakin ramai yg mendapat manfaat dan berkongsi dengan rakan dan taulan pula. Ramai yang oder produk Arifbillah Habbatus Sauda ni setelah tahu khasiatnya. Nabi Muhammad SAW memang ada memberi tahu Habbatus Sauda adalah penawar segala penyakit kecuali MATI.

bukan sekadar kapsul biasa, sakit tumit & menambahkan susu badan juga boleh guna



Konsep kapsul Habbatussauda Ariffbillah adalah seperti kebanyakan ubat sakit kepala, atau ubat demam atau ubat selsema. Dalam erti kala lain, kapsul Habbatussauda Ariffbillah dengan harga yang berpatutan, dapat mejimatkan waktu, masa dan wang ringgit anda2 semua.



Apa anda tunggu lagi? Boleh pre-order produk AHS sekarang, produk terhangat di pasaran bakal tiba  pertengahan bulan Februari ini! Stok terdahulu habis dijual dan mendapat tempahan luar biasa jadi jangan lepaskan peluang kali ini pula..:)


Berminat? Boleh SMS saya di talian 013-4320309 atau emelkan ke far_gurl7@yahoo.com. Lagi gambar, maklumat dan penerangan pelbagai produk di facebook.com/freshiebelek atau singgah di blogshop saya fzull.blogspot.com.

No comments: