Laman

Saturday 25 February 2012

Tempahan online untuk produk terlaris

tempahan 3 produk terlaris minggu ini seperti di bawah dibuka sekarang!



Produk yang cukup hebat dan terbukti berkesan dalam merawat penyakit iaitu Arifbillah habbatus sauda (AHS) kini sudah kehabisan stok! Tak sampai setengah jam dibuka untuk pembelian sejumlah 600 unit, cuma yg tinggal hanya nama, dan hanya proses pre-order yang mampu dilakukan bagi menantikan 'batch' seterusnya. Ingin tahu lebih lanjut boleh ke SINI SINI SINI.
hebat sungguh ni! ^__^

Yang seterusnya tepung magik? Benarkah semagik yang disangka? Ingin tahu kelebihannya? Boleh tengok maklumat lanjut atau terus melakukan  pembelian anda DI SINI. Kerangupan dan kesedapan yang berpanjangan, dengan harga mampu milik cuma RM6 sepaket. Cendawan, ayam, sotong, tempe dll boleh digoreng dan dinikmati bersama TM...:)


hasil gorengan menggunakan tepung magik..;)


Akhir sekali, siapa yang tak sukakan coklat? Kini coklat coral delight, dipenuhi badam, coklat susu, cornflakes & hirisan oren menanti anda..sekotak cuma RM 15!! Lebih banyak belian, lebih jimat anda rasakan..:) Lagi gambar, penerangan produk dll boleh kunjungi KE SINI.


rupa buruk tapi rasanya?? Hmmphh..thumbs up!!

Berminat? Boleh SMS di 0134320309 atau layari facebook.com/freshiebelek untuk lebih produk hebat lain! Atau boleh juga terus kunjungi kedai online di fadazaz.edycart.com

2 comments:

Nour Adieb said...

sy suka coklat :)

farz zull said...

coklat mmg sedap...dpat coral delight lagi whoaa..:)